باشگاه سالمندان در تهران

  1. خانه
  2. مقالات آموزشی
  3. باشگاه سالمندان در تهران
باشگاه سالمندان

باشگاه سالمندان در تهران در خانه توانبخشی خدمات تخصصی توانبخشی با هدف کمک به افزایش توانمندی های سالمندان و بهبود کیفیت زندگی آن ها ارائه می شود. باشگاه سالمندی خانه توانبخشی با ارائه خدمات جامع توانبخشی، به سالمندان عزیز کمک می‌کند تا مهار ت‌های شخصی خود را ارتقا داده، استقلال خود را حفظ کرده و کیفیت زندگیشان را بهبود بخشند.

قبل از شروع برنامه توانبخشی، متخصص طب سالمندی در مرکز خانه توانبخشی یک ارزیابی کامل از سالمندان انجام می‌دهند تا نیازها و توانایی‌ های این عزیزان به طور دقیق شناسایی شود.

باشگاه‌ سالمندی، فضایی امن و پویا را برای سالمندان عزیز فراهم می‌ کند تا ضمن حفظ سلامتی و تناسب اندام، از مزایای بی‌ شماری مانند فعالیت‌ های اجتماعی، خدمات درمانی و توانبخشی بهره‌مند شوند.

باشگاه سالمندان

خدمات ما در باشگاه سالمندان

خدماتی که در باشگاه سالمندان ارائه می شود با هدف افزایش توانایی افراد سالمند برای انجام فعالیت های ضروری زندگی روزمره و داشتن حداکثر استقلال است.

متخصصان طب سالمندی چکاپ های منظم و ماهیانه را برای بررسی شرایط سلامتی سالمندان انجام می دهند تا هرگونه مشکل سلامتی در کمترین زمان ممکن تشخیص داده شود.

در باشگاه سالمندان خانه توانبخشی از جدیدترین امکانات درمانی دیجیتال مانند دستگاه VR برای بهبود تعادل سالمندان، کاهش ترس از ارتفاع و راه رفتن صحیح استفاده می شود.

درمان و توانبخشی بیماری‌های ارتوپدی و نورولوژی رایج در سالمندان مانند پارکینسون ، سکته مغزی، اختلالات بلع و گفتاری و همچنین مشکلات پس از جراحی‌های ارتوپدی مانند لگن و ستون فقرات از جمله خدمات ارزشمندی است که در باشگاه سالمندان ارائه می شود.

توانبخشی شناختی نیز نیز با تمرینات خاص فکری و ذهنی برای کمک به تقویت حافظه شما و پیشگیری از آلزایمر و زوال عقل ارائه می شود.

طیف وسیعی از کلاس‌های ورزشی متناسب با نیاز و توانایی هر فرد، از جمله ایروبیک، یوگا، تای چی، پیاده‌روی و وزنه‌برداری برای حفظ سلامتی و تناسب اندام توسط متخصصان طب سالمندی در نظر گرفته می شود.

فعالیت‌های اجتماعی: فرصت‌های عالی برای معاشرت و ایجاد دوستان جدید از طریق بازی‌های رومیزی، کتاب خوانی، گروه‌های بحث و گفتگو و… جهت تقویت روحیه و کاهش تنهایی

مزایای باشگاه سالمندی

  • استقلال بیشتر: خدماتی که در باشگاه سالمندان ارائه می شود ، به سالمندان در انجام فعالیت‌های روزمره کمک می کند که نقش زیادی در افزایش استقلال و کاهش نیاز به مراقبت های دائمی دارد.
  • بهبود کیفیت زندگی: استفاده از فناوری پیشرفته، تمرینات توانبخشی و درمان‌های تخصصی به ارتقای کیفیت زندگی سالمندان کمک می‌کند.
    کاهش اضطراب و افسردگی: معاشرت با سایر افراد در باشگاه و شرکت در فعالیت‌های مختلف، می‌تواند به کاهش اضطراب و افسردگی در سالمندان کمک کند.
  • پیشگیری از پوکی استخوان: با ارائه تمرینات مناسب، به حفظ تراکم استخوانی و پیشگیری از پوکی استخوان کمک می شود.
  • افزایش اعتماد به نفس: با کسب مهارت‌های جدید و بهبود توانایی‌های خود، اعتماد به نفس سالمندان افزایش می‌یابد.

باشگاه سالمندی، خانه دوم شما: باشگاه‌ سالمندان با ارائه خدمات جامع و تخصصی، مکانی ایده‌آل برای سالمندانی است که به دنبال حفظ سلامتی، افزایش استقلال و
بهبود کیفیت زندگی خود هستند.

منتظر حضور گرم شما در این خانه پر از شور و نشاط هستیم.